ottadee

Alla inlägg under juni 2013

Av 8D Örnaskolan - 11 juni 2013 08:09

Jag fick följande information angående fikaförsäljningen på Landeryds tågdagar. Sprider ni informationen vidare till alla i klassen och era föräldrar?


//Erik


Hej Erik.

Så var allt bokat och klart samt att ni nu är uppskrivna på
lördagen.

Följande gäller: ni står själva för ett bord att stå vid samt
att sörja för koppar/glas/bullar eller kakor och dyl. Däremot kommer det finnas
möjlighet att koka kaffe på plats,  men termosar är kanske en god idé ändå?
Väljer klassen själv.

Har ni frågor vet du var du hittar mig, går också
att nå på tel: 0734170519. Är det via mail jag når dig undet sommaren om det
skulle vara något eller är där andra kontaktuppgifter? :)

Glad
sommar,
Mvh Katrina

Av 8D Örnaskolan - 5 juni 2013 19:34

Hej igen!


Hade visst fått ett mail angående fikaförsäljningen på Landeryds tågdagar som ni kanske kommer ihåg att jag har pratat om tidigare!?


Frågan jag fick var följande; är ni intresserade att sälja fika under 6 timmar på lördagen? Datumet vet jag inte, men det vet väl ni "locals"? Jag skrev iaf att ni var intresserade, framåt och driftiga när det gällde att tjäna pengar. Det är ni väl? Jag skulle få närmare besked inom någon vecka förhoppningsvis, när jag vet mer sprider jag informationen här. Hjälp mig gärna att sprida både denna information såväl som det föregående inlägget via er facebook-grupp!


Ha de!

//Erik

Av 8D Örnaskolan - 5 juni 2013 18:58

Hej ungdomar!


Angående Laserdome trippen... På måndag var det inte möjligt för oss att komma dit och det kanske var lika bra, jag hörde nämligen om ett stort rockband som skulle uppträda på skolan på eftermiddagen...

Mitt förslag är att vi kan försöka ta det i början av hösten som en liten "kick-off" av åk.9, då kan vi kanske få med oss Otto! Eller vad tycker ni?


Jag får väl försöka att vara kreativ och hitta på någon annan rolig aktivitet på mina två lektioner med er på måndag som kompenserar för den uteblivna Halmstad-trippen...


Ha en skön nationaldag så ses vi på Fredag!

//Erik


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi är klass 8D på Örnaskolan. Detta är våran klassblogg där vi kommer lägga upp information om läxor med mera :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards